Sampaikanlah khabar berita kepada orang-orang munafik: bahawa sesungguhnya disediakan untuk mereka azab seksa yang tidak terperi sakitnya;

(Iaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Tidaklah patut mereka (orang-orang munafik) mencari kekuatan dan kemuliaan di sisi orang-orang kafir itu, kerana sesungguhnya kekuatan dan kemuliaan itu semuanya ialah milik Allah, (diberikannya kepada sesiapa yang dikehendakiNya).
~surah AN-NISA' ayat 138-139~

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF

Thursday, April 2, 2009

BUKIT GANTANG: PAS TOLAK NEGARA ISLAM !!!

Salam...
Salam hormat...
Salam perpaduan...

Bila melihat satu slot video sidang DUN Perak,
Berderau darah saya...
Meremang bulu roma saya...
Darah anak muda yang pekat, mula mengalir seluruh badan...
Tangan saya mula menggigil...
Kaki pula mula mengeletar...
Mata saya mula berair....
Fikiran pula mula membinggung...
Kegeraman mula tercipta...
Jantung mula berdegup kencang...
Hati mula dipenuhi kebencian...
Mulut mula beristighfar...
Bibir mula berzikir minta pertolongan...



Dahulunya penderhaka dan pengkhianat bangsa...
Kini sudah jadi pengkhianat ISLAM...
ASTAGFIRULLAHALAZIM...ASTAGFIRULLAHALAZIM...ASTAGFIRULLAHALAZIM...
Inilah dia Calon kebanggaan PAS dan PR di BUKIT GANTANG...
NIZAR 'Si Pengkhianat ISLAM dan MELAYU '...

Saksikanlah video ini agar penduduk Bukit Gantang dapat menjadikan ia sebagai pedoman untuk mengundi....




Link nya : http://www.youtube.com/watch?v=JQdib-ZyONs



Link nya: http://www.youtube.com/watch?v=DBrJXNQ9XJo&feature=related

ISLAM ditolak kerana pangkat...
ISLAM ditolak kerana kuasa...
ISLAM ditolak kerana rakan...
ISLAM ditolak kerana undi...
ISLAM ditolak kerana maruah...
ISLAM ditolak kerana DAP...
ISLAM ditolak kerana musuh...
ISLAM ditolak kerana dendam...
ISLAM ditolak kerana dengki...
ISLAM ditolak kerana BN...
ISLAM ditolak kerana UMNO...

Video ini khas buat penduduk Bukit Gantang...
Harap informasi yang saya sampaikan kali ini dapat membantu...
Fikir-fikirkanlah masa depan ISLAM dan MELAYU Bukit Gantang...
Semoga ahli BPN dapat sebarkan video ini supaya rakyat Bukit Gantang tahu siapa sebenarnya insan disebalik nama NIZAR ini...

Terima Kasih...
Salam..
SELAMAT BERJUANG...

15 comments:

kulopbesar said...

bila pulak UMNO nak Negara Islam ha ha kelakar lah hangpa ni

The Revolution said...

Salam...
Salam hormat...
Salam perpaduan...

Buat pengetahuan KulopBesar,
UMNO tidak menolak Negara ISLAM...
Sedangkan dasar kerajaan BN pada hari ini juga berdasarkan Al-Quran dan Sunnah...
Cuma cara pendekatannya tidaklah terlalu radikal atau terlalu agresif...
Kerana kita dalam satu negara pelbagai bangsa ini perlulah bertapis juga...

Tetapi apa yang diungkapkan oleh NIZAR itu memang benar2 lari daripada asas perjuangan ISLAM yang selama ini menjadi pegangan PAS...
Dan ini memang satu perjuangan penipu PAS...
Jangan kerana kaum lain atau lebih spesifiknya DAP, kita menolak asas Negara ISLAM itu...

Tanpa UMNO, agama rasmi negara bukanlah ISLAM...
Tanpa UMNO, ummat ISLAM terutamanya MELAYU tidak akan dapat hak keistimewaan mereka...
UMNO memang mengamalkan dasar negara ISLAM cuma belum sampai masanya untuk kita lebih agresif...
Darah kaum lain masih panas lagi...
Mereka masih boleh berfikir untuk agama mereka...

Tetapi,
UMNO TIDAK MENOLAK DASAR NEGARA ISLAM SEPERTI MANA YANG DINYATAKAN OLEH ORANG KUAT PAS PERAK SENDIRI, 'NIZAR'....

Terima Kasih...
Salam...
SELAMAT BERJUANG...

Panglima Perang Cyber said...

Bagus sekali video saudara di atas..

saya sudah mesej team bpn saksikan video tersebut...


harap mereka dapat sebarkan agar lebih ramai warga malaysia kan dapat melihat dan mendengar bagaimana perjuangan PAS yang sebenar.

Nizar khususnya yang sudah jauh terpesong dari perjuangan asal memartabatkan Islam.

chong said...

jom pergi disneyland. duit rakyat duit aku.

syoknya sungguh jadi UMNOputra, polis & MACC pun tak kacau walaupun makan duit rakyat secara terang-terang.

apabila duit habis, naik harga petrol & harga barang. senanglah macam tu tadbir negara.

kasihan melayu, dibelenggui oleh issue perkauman & agama sehingga harta benda rakyat & negara dirompak secara terang-terang pun tak peduli.

Anonymous said...

Blog UMNO ni berapa harganya???

PaKMie said...

Salam kwn2...

Mana-mana saja kelemahan yang wujud dalam undang-undang Islam, akan terus dikritik, dan dijadikan suatu kelemahan Islam dan kekurangan supaya umat manusia kurang yakin terhadap Islam. Hujah mereka berasaskan teori ilmiah yang kadang-kala sukar untuk umat Islam sendiri menjawabnya. Namun kerap kali mereka tidak mendapati kelemahan Islam, mereka menggunakan kelemahan hasil penyelidikan umat Islam atau pun mereka mencipta hujah-hujah yang bodoh, menampakkan kebencian mereka terhadap Islam, dan kajian mereka adalah semata-mata untuk memperburukkan Islam - SIKAP ORIENTALIS SDH LAMA BERTAPAK DI NEGARA INI.

~Kau carilah ke 7 petala langit
Kau selamilah ke 7 penjuru alam
Kau titilah ke 7 banjaran gunung
Bukan di sana yang kau cari
~Kembalilah kedasar diri
Temuilah hati mu sendiri
Di situ kau pasti berhenti.
~Dan kau temui jalan yang hakiki.

MELALUI KATA-KATA SDH BOLEH MELAMBANGKAN SIAPA KITA,JIKA ITU KATA KAMU - SILAKAN CHONG PERBETULKAN, JGN PULA KAMU HANYA TERGOLONG DALAM GOLONGAN PANDAI MENGKRITIK TETAPI TDK PANDAI MEMBUAT KERJA.

Asalamualaikum dan salam sejahtera....Pakmie.blogspot.com

The Revolution said...

Salam...
Salam hormat...
Salam perpaduan....

Inilah dia pembangkang...
Kalau kita keluarkan isu yang membincangkan atau membawa ke arah kelemahan mereka, mereka aka mula tukar topik dan akan menyimpang entah ke mana...
Isu tentang lain, jawap lain...

Kepada Chong dan Anon,
be open minded...
Kita jawap isu yang timbul...
Jangan kita ubah topik kita...
Kalau kita nak jadi bagus, kita perlu jawap semua isu tidak kiralah sama ada pahit atau manis...
Ada sesuatu benda itu pahit, tetapi kita tetap kena telan juga...
Ada sesuatu itu manis, tetapi kita kena buang juga...

Isu ni bukan isu kecil...
Ini Isu ISLAM...
Apa perjuangan PAS???
Saya tidak mahu comment banyak tetapi kita perlu open minded sedikit...
Kalau A, bukan A sahaja sebab kita ada yang lain...
Saya harap anda semua faham...

Terima Kasih...
Salam...
SELAMAT BERJUANG...

setiasahabat said...

"Anak kecil main api
Terbakar hatinya yang sepi
Air mata darah bercampur keringat
Bumi dipijak milik orang

Nenek moyang kaya raya
Tergadai seluruh harta benda
Akibat sengketa sesamalah kita
Cinta lenyap diarus zaman

Indahnya bumi kita ini
Warisan berkurun lamanya
Hasil mengalir ketangan yang lain
Peribumi merintih sendiri

Masa depan sungguh kelam
Kan lenyap peristiwa semalam
Tertutuplah hati terkunci mati
Maruah peribadi dah hilang

Kini kita cuma tinggal kuasa
Yang akan menentukan bangsa
Bersatulah hati bersama berbakti
Pulih kembali harga diri

Kita sudah tiada masa
Majulah dengan maha perkasa
Janganlah terlalai teruskan usaha
Melayukan gagah dinusantara"


nak kah terjadi semacam lagu ini
..........

Anonymous said...

org umno memang dah buta hati

The Revolution said...

Salam...
Salam hormat...
Salam perpaduan...

Kepada Anon,
pembangkan memang tidak pernah menerima kelemahan yang mereka ada sebab tu la bila ada je kelemahan pada diri sendiri, lepatu pusing balik dekat kerajaan...
Macam kau comment dekar sini la...

Untuk pengetahuan semua,
Buta la gi hati orang ISLAM yang menolak ISLAM sebagai perjuangannya...
Ini dah terang2 dia tolak ISLAM...
nak sembunyi apa lagi...
Terima je hakikat yang PAS bukan lagi perjuangkan ISLAM dalam dunia politik ini...
Tetapi PAS sekarang mempermainkan ISLAM dalam dunia politik khayalan mereka...

Berfikiran terbuka la wahai penyokong pembangkang semua...
Yang silap akan terus kekal silap tetapi kita masih boleh belajar daripada kesilapan yang kita lakukan...

Terima kasih..
Salam...
SELAMAT BERJUANG.....

whatever said...

Jika benar apa yg saya lihat dan dengar yakni DS Nizar berkata begitu. Semoga beliau diberi sinar hidayah dpd Allah

Anonymous said...

Dulu kita sokong PAS kerana perjuangkan negara islam....tak nak bersatu dengan UMNO kerana UMNO tak perjuangkan Islam....Namun bila syaitan menguasai jiwa dan nafsu....PAS sanggup bersekedudukan dengan DAP kafir harbi hanya demi sekelumit kuasa.....

Sanggup ketepikan perjuangan menegakkan islam hanya kerana brader dlm DAP....

PAS...perjuangan mu suci...namun sekarang sudah jauh menyimpang...hanya demi kuasa...agama sanggup diperkecilkan...Apa dah jadi dengan Selangor...Exco PAS beranikah minta DAP & PKR tutup loteri..bahkan minta kurangkan kedai loteri pun PAS tak berani...so janganlah cakap banyak pasal nak tegakkan islam....Setiausaha PAS sekarang ini dulu kroni siapa...sapa bagi project kat dia...so now dia kenalah balas jasa "Tuan" dia brader ANwar AL-Munafik....bila bercakap berbohong, bila berjanji tak menepati....pasti pemimpin PAS kata tak pa boleh bercakap bohong, boleh menipu...asalkan niat nak jadi Perdana Menteri......

PAS perlu berubah.....

Anonymous said...

Dulu kita sokong PAS kerana perjuangkan negara islam....tak nak bersatu dengan UMNO kerana UMNO tak perjuangkan Islam....Namun bila syaitan menguasai jiwa dan nafsu....PAS sanggup bersekedudukan dengan DAP kafir harbi hanya demi sekelumit kuasa.....

Sanggup ketepikan perjuangan menegakkan islam hanya kerana brader dlm DAP....

PAS...perjuangan mu suci...namun sekarang sudah jauh menyimpang...hanya demi kuasa...agama sanggup diperkecilkan...Apa dah jadi dengan Selangor...Exco PAS beranikah minta DAP & PKR tutup loteri..bahkan minta kurangkan kedai loteri pun PAS tak berani...so janganlah cakap banyak pasal nak tegakkan islam....Setiausaha PAS sekarang ini dulu kroni siapa...sapa bagi project kat dia...so now dia kenalah balas jasa "Tuan" dia brader ANwar AL-Munafik....bila bercakap berbohong, bila berjanji tak menepati....pasti pemimpin PAS kata tak pa boleh bercakap bohong, boleh menipu...asalkan niat nak jadi Perdana Menteri......

PAS perlu berubah.....

aku said...

Assalamualaikum,

beradab sangatlah rampas hak orang lain,
beradab sangatlah pesalah rasuah masih jadi pemimpin.

tak cukup dengan bagi salam utk jadikan kita orag beradab...

apalah maknanya cakap pasal adab jika tuduh orang lain menipu rakyat..

sapa yang tipu siapa?

ahli akar umbi umno yg ditipu pemimpinnya..
berjuang atas nama wang, habis wang, melayu ditendang, Islam lagilah dibuang.

bercakap seolah2 umno sahaja yg mampu mentadbir negara dgn baik, tak ada kelemahan, semua muluk2 belaka..

padahal...jenayah meningkat, sosial anak muda (Melayu khususnya) makin teruk, rasuah berleluasa, hilang nilai dan jati diri, Islam dicabar, maruah Melayu dihina....

eh, ni semua sebab masalah global ke? (seperti alasan yg selalu pemimpin2 umno gunakan)

ni semua masalah tempatan (lokal) yg mana umno sebagai parti teras BN kurg berjaya memerintah dgn berkesan. nak kata masa tak cukup, mustahil sebab dah hampir 52 tahun BN perintah!

kalau pakatan ada masalah mentadbir di 4 negeri logiklah jugak sebab baru je lepas setahun (kecuali kelantan).

pastu tuduh Nizar tak nak tubuh negara Islam, eh ingatkan mudah ke nak buat perubahan...kenalah ikut step2 dulu.

mula2, kasi kefahaman tentang konsep Islam. ini mungkin ambil masa lebih kurang 2tahun(ikut tempat kalau konteks negeri Perak) pastu, tanam kepercayaan tentang sistem islam. bila semua dah percaya dan yakin baru boleh implement konsep islam spt dlm ajaran siasah syariyyah.

kalau Nabi boleh laksanakan dalam tempoh 23 tahun dlm keadaan takde elektrik, media massa, Tv, internet dan sebagainya, kita yang ada bnyak kemajuan saintifik ni mesti boleh buat lagi cepat daripada tempoh itu.

masalahnya umno je yang tak nak!

The Revolution said...

Salam...

kepada 'aku',
Bukti dah depan mata pun masih nak berdalih lagi...
hahahaha............

Inilah contoh orang pembangkang yang ada dalam Malaysia ini...
Tidak terima kenyataan...
Tidak boleh dikritik...
Tidak belajar pada kelemahan sendiri...
Tidak terima kelemahan sendiri....

Sekurang-kurangnya BN masih boleh terima dengan kelemahan yang mereka miliki...
Walaupun sudah lama mentadbir negara pasti ada kelemahannya...
Kita bukanlah sempurna 100%...
Tetapi kita kena terima kelemahan kita dan kita kena terima kenyataan...

Jangan kita belagak sombong...
Bukti dah depan mata....
Siapa yang mencabar ISLAM???
Siapa yang menghina MELAYU???
Siapa yang mempermainkan nama ALLAH???
Siapa yang merperlekehkan AZAN???
Siapa yang ingin menghapuskan ketuanan MELAYU???
Siapa yang derhaka kepada SULTAN??
Siapa yang baling batu dekat kereta RAJA???
Siapa yang mempersoalkan isu cium keris???
Siapa yang nak hapuskan DEB???
Siapa yang nak samaratakan ISLAM dan agama lain???
Siapa yang cadang nak buka kuota UITM untuk bukan bumiputra???
Siapa yang mempersoalkan perlembagaan Malaysia artikel 153???

Jawablah....
Jawapannya pembangkanglah...
siapa lagi???
PR...........

Jangan kita tahu bangkang dan kritik sahaja tetapi kelemahan sendiri tidak terima dan tidak diperbaiki...
Baru 11 bulan mentadbir 5 buah negeri, macam-macam yang telah jadi...
Masalahnya, bila isu ISLAM dipermainkan, PAS tak bangkit pun...
kalau bangkit pun, itu pun sekejap lepas tu mengalah juga dengan DAP...
Bukan kita hendak memalukan PAS tetapi ini kenyataannya dan inilah realitinya.....

terima kasih...
salam...
SELAMAT BERJUANG....

width='450';height='350';frameborder='0';scrolling='no';marginheight='0'; marginwidth='0';allowtransparency='true';src='http://chatroll.com/bloggers-pembela-negara/embed?;fgcolor=6699cc;bgcolor=ffffff;textbgcolor=ffffff;textfgcolor=000000;sound=1;border=1;w=$0;'>
style='width:450px;text-align:center;'> href='http://chatroll.com/bloggers-pembela-negara'style='color:#0000FF;'>Bloggers Pembela Negara-Fullscreen ====================================================================================== -->
REVOLUSI © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates