Sampaikanlah khabar berita kepada orang-orang munafik: bahawa sesungguhnya disediakan untuk mereka azab seksa yang tidak terperi sakitnya;

(Iaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Tidaklah patut mereka (orang-orang munafik) mencari kekuatan dan kemuliaan di sisi orang-orang kafir itu, kerana sesungguhnya kekuatan dan kemuliaan itu semuanya ialah milik Allah, (diberikannya kepada sesiapa yang dikehendakiNya).
~surah AN-NISA' ayat 138-139~

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF

Thursday, May 7, 2009

HURU-HARA PAKATAN RAKYAT

Salam...
Salam Hormat...
Salam Revolusi...

Kecoh...
Macam budak-budak...
Masalah...

Ini masalahnya bila 'Yang Biadap Pakatan Rakyat'(YB Pakatan Rakyat) diberi muka...
Dah la tak malu duduk dekat kerusi kerajaan, lepas tu buat kecoh pula...
Inilah sebabnya kenapa mereka mahu ISA dihapuskan...
Supaya dapat melakukan pemberontakan sesuka hati mereka...
Seperti ini negara bapak dia yang punya...


Pernah lihat poster ini???
Ini majlis yang dirancang oleh PR sebelum sidang DUN Perak pada 7 Mei 2009...
Tujuan majlis ini kalau kita lihat dalam poster ini, bertujuan untuk keamanan Perak...
Tetapi
Yang menjadi punca kekecohan Perak terutamanya pada sidang DUN Perak sama ada dalam atau luar dewan siapa????
Pakatan Rakyat juga...
Jadi majlis ini untuk apa???
Untuk kecohkan sidang DUN ke????
Lu Pikirlah Sendiri...

Tahu apa yang dibisikkan Raja Nazrin kepada Nizar dan Ngeh???
Kata nizar yang saya petik daripada mstar:
"Saya iringi Tuanku keluar dan Tuanku mengatakan baginda mahu bekerja dengan Pakatan Rakyat."
Ini kata nizar...
Burung Kakak Tua saya pun boleh cakap macam ini kalau tak ada bukti...
TUANKU MAHU BERKERJA DENGAN PR ATAU TUANKU MAHU PR BAGI KERJASAMA????
Yang mana satu ni???
Lu Pikirlah Sendiri....


Amacam rasa Siva???
Ada sedap???
Baru best kalau kena macam ni kan...
Macam ni selalu kan best...
Inilah padahnya kepada siapa yang gila kuasa....
Ini baru Siva, yang lain kita tidak tahu lagi...

Janganlah kita terkejut sekiranya suatu hari nanti Malaysia akan jadi seperti Thailand...
Janganlah kita terkejut sekiranya suatu hari nanti pihak yang biadap dan kurang ajar akan memberontak sepertimana kita lihat situasi di Thailand...
Jangan terkejut suatu hari nanti reformasi bergema sekali lagi...
Janganlah kita terkejut sekiranya suatu hari nanti ISA akan digunakan seluas-luasnya....

Terima Kasih...
Salam...

10 comments:

ustazSAID said...

Salam tuan, saya juga ahli BPN, kenapa blog saya tiada dlm list tuan? Selama berjuang. TK

The Revolution said...

Salam...
Salam Hormat...
Salam Revolusi...

Tidak ada???
Mustahil.....

Ada...
Cuba lihat betul2...
Jangan lihat pada list penyokong BPN atau sahabat-sahabat...
Lihat di list Ahli-Ahli BPN...
Ada la...
Jangan risau....

Terima Kasih...
Salam...

Anonymous said...

ISA itu diguna untuk menyokong pemimpin2 Malaysia yang dah jatuh macam Pak Lah dan Najib. Bayangkan kalau takde ISA, senang2 je Pak Lah yang dah nak jatuh tu jatuh tersungkur- sungkur lagi tergolek2. Sama la macam Najib tu. Najib takkan lama bertahan. Percayalah. Rakyat malaysia sedang bangkit

The Revolution said...

Salam...
Salam Hormat...
Salam Revolusi...

Memang rakyat sedang bangkit....
Rakyat sedang bangkit menentang penderhaka dan pengkhianat...
Rakyat sedang bangkit kerana menyampah dengan kebiadapan PR...
Rakyat bangkit kerana menentang orang yang biadap dan kurang ajar....

Rakyat tidak takut ISA...
Yang takut ISA ialah PR kerana ISA akan menghalang kerja busuk mereka...
Sebab itu mereka cuba mempengaruhi NGO untuk menentang ISA...
Jangan mimpilah untuk hapuskan ISA sekiranya BN masih menjadi kerajaan dalam Malaysia ini....

Terima Kasih...
Salam...

ustazSAID said...

opss sorry...teruskan bjuang hingga kita bjaya!

Anonymous said...

kalau jadi aku, aku sepak aje keling ni. ada anoy yg kata k'jaan guna isa utk pertahan kuasa. budak skolah punya komen.

kalau boleh guna isa utk pertahan kuasa dah lama ngeh nga dan keling ni kena sumbat dulu tauuu..... bongok.

Parit

TokMudim said...

Apabila virus BABI menyerang UMNO ni le jadi nya....apa benda pun dia sondol. Janji perut ada isi.

Tuan Blog

Kalau nak guna bahasa kasar, tolong simpan pelekat " I love Islam" tu dulu..harap pelekat aje.


Jangan jadi BABI semua sondol.

The Revolution said...

Salam...
Salam Hormat...
Salam Revolusi...

Saya tidak nampak mana bahasa kasar yang katakan oleh tokmudim...
Yang saya lihat dia yang menggunakan bahasa yang sensitif....
Tetapi masih boleh diterima sebab saya faham...
pembangkang memang suka dengan babi...
Dah terbukti pun...
Kalau Parti Ulama' boleh guna bahasa kasar, kenapa saya tidak...
Fatwa mana pula yang digunakan...
Pelik betul...

Saya tidak mahu bincang pasal khinzir ini..
Ini perkara yang sensitif...
Nanti ada pula wakil rakyat yang marah sebab saya mainkan khinzir ni...
Nak cakap pasal virus ni, kalau kita lihat masa sidang tu, saya tidak rasa BN yang dah kena...
Saya rasa pihak lain yang lebih2 macam ada virus yang dah dijangkiti...
Virus apa itu saya tidak pasti la...
Harap2 bukan influenza A, nanti berjangkit pula....

Terima Kasih...
Salam...

Baginda Reformasi said...

wah! mahkamah dah derhaka la oi... korang permudah umno taknak berpiket buat lawatan sambil melaungkan derhaka pada mahkamah sebab tak pilih mamak jadi MB yg sah... p/s itu pun kalau hangpa brani... hahahahaktui.... sembangbanyak tarak guna hangpa tolong bagitau zambry kutil keluar dari SUK secepat mungkin dan pesan lagi jangan lupe junjung najis yang die tggalkan... MB tersingkat abad inih.... hahahaktui...

The Revolution said...

Salam...
Salam Revolusi....

Sekurang-kurangnya,
BN terima keputusan mahkamah...
BN hormati keputusan mahkamah...
tetapi,
PR hanya hormati keputusan yang meyebelahi mereka...
PR hanya terima kata2/fatwa mufti yang menyebelahi mereka...
PR hanya terima titah SULTAN yang menyebelahi mereka...

Bagaimana kalau tidak sebelah mereka???
Kalau tak menyebelahi mereka,
PR tidak hormat keputusan mahkamah...
PR baling batu pada kereta raja...
PR buat demonstrasi jalanan...
PR baring atas jalan...
PR hina dan caci mufti...

Inilah dia sifat PR yang cukup jijik...

Walaupun hakim tidak sama fikirannya dengan SULTAN, tetapi SULTAN dan hakim mempunyai hujah masing-masing dalam konteks undang-undang...
Hakim tidaklah baling batu pada kereta RAJA...
Hakim tidaklah baring atas jalan...
Hakim tidaklah ada hasrat untuk saman SULTAN...
Hakim tidaklah lakukan sepertimana Si Penderhaka dan Pengkhianat SULTAN dan MELAYU lakukan...

Terima Kasih...
Salam...

width='450';height='350';frameborder='0';scrolling='no';marginheight='0'; marginwidth='0';allowtransparency='true';src='http://chatroll.com/bloggers-pembela-negara/embed?;fgcolor=6699cc;bgcolor=ffffff;textbgcolor=ffffff;textfgcolor=000000;sound=1;border=1;w=$0;'>
style='width:450px;text-align:center;'> href='http://chatroll.com/bloggers-pembela-negara'style='color:#0000FF;'>Bloggers Pembela Negara-Fullscreen ====================================================================================== -->
REVOLUSI © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates