Sampaikanlah khabar berita kepada orang-orang munafik: bahawa sesungguhnya disediakan untuk mereka azab seksa yang tidak terperi sakitnya;

(Iaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Tidaklah patut mereka (orang-orang munafik) mencari kekuatan dan kemuliaan di sisi orang-orang kafir itu, kerana sesungguhnya kekuatan dan kemuliaan itu semuanya ialah milik Allah, (diberikannya kepada sesiapa yang dikehendakiNya).
~surah AN-NISA' ayat 138-139~

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF

Monday, June 15, 2009

NIZAR : MP PALING BODOH DAN BIADAP !!!

Salam...
Salam Revolusi...

15/06/09 merupakan satu lagi sejarah buat NIZAR apabila dia dihalau keluar daripada DEWAN PARLIMEN atas sebab kebiadaban tidak mahu mendengar arahan SPEAKER..
NIZAR memang cukup biadap dan bodoh...
Dia ingat ini DUN PERAK ke nak buat kecoh...
Inilah yang telah berlaku bila seorang PENDERHAKA masuk kampung(dewan parlimen)...
Anda boleh lihat berita ini dalam MSTAR dan UTUSAN...

Gambar ketika di dalam dewan


Gambar ketika di luar dewan

Cuba anda semua lihat gambar di atas...
Bertapa penipunya perjuangan NIZAR ini...
Di Dalam DEWAN memakai lilitan itu tetapi bila keluar NIZAR membukanya...
Perjuangan OLOK-OLOK ini memang cukup biadap...
Perbuatan ini cuma untuk mewujudkan kekecohan dalam DEWAN...
Inilah juga berlaku bila SAMSENG JALANAN masuk DEWAN...
Kalau dah SAMSENG tu, samseng juga la...
Kalau dah BIADAP tu , biadap jugalah...
Kalau dah KURANG AJAR tu, kurang ajar jugalah...
Kalau dah BODOH tu, bodoh jugalah...

Kepada NIZAR BIADAP,
Mainan kau cuma laku dalam DUN Perak je...
Jangan beranganlah nak jadi SAMSENG di PARLIMEN...
Ini bukan tempat kau...
Kau tu cuma macam SEMUT je dalam DEWAN tu...

Sebagai ummat ISLAM, kita perlulah mengubah diri kita ke arah yang lebih baik...
Yang BIADAP perlu diubah...
Yang KURANG AJAR perlu diubah...
Yang BODOH juga perlu diubah...


Terima Kasih...
Salam...

8 comments:

pakcik said...

teringat cerita dulu-dulu...

dulu 'Mat Sabu' dikatakan mulut celupar. bila dia kata, habis tersembur keluar...

tapi 'mat sabu' taklah buat perkara yg tak senonoh dalam dewan. dia buat kat pentas ceramah je.

ni mamat ni dah lebih terror dari 'mat sabu'. semua dilanggarnya. anwar ibrahim selaku gurunya pun tidak buat begitu.

saya ingat, kita syorkan kepada pembangkang malaysia agar mamat ni diberikan pangkat ketua pembangkang kat dewan nanti.

hari-hari kena halau oleh speaker..
best juga.

The Hobbit Frodo said...

xoxooxxoxoxoxo ~ jgn memain denagn "pandikar"


mukakakkakaka, perlah jenis org Ir. Nizar neh~ sah dah kene daulat tu lagak semacam jer!!! agak2 ar nak kuang aja pown

Pejuang bangsa mende camni!!

Mrs. EryNz said...

Nizar ni tak abis2 nak wat kecohlah..
Org nak jd pemimpin, dia sbuk nk jd jugak..
Pastu nak tunjuk samseng dkt parlimen..
Silap tempatlah...
Buat malu negeri perak jekr...

Waris Pahang said...

aku ulas isu yg sama, baca kat aku lok.Memalukan aje Nizar ni

http://warisanpahang.blogspot.com

The Revolution said...

Salam...
Salam Revolusi...

Biasalah tu...
Orang baru dapat kuasa...
x sampai setahun dah jatuh...
Kempunan la dia....

Kalau SAMSENG ni teraju kerajaan nanti, x tahu la ape jadi...

Terima Kasih...
Salam...

Anonymous said...

ei, lupa ke pasal Bung Moktar???
dia pun biadap!!!
tengok kat cermin dulu la blogger UMNO
nak bising on check la sendiri

The Hobbit Frodo said...

ANON: June 16, 2009 10:07 PM
ei, lupa ke pasal Bung Moktar???dia pun biadap!!!tengok kat cermin dulu la blogger UMNOnak bising on check la sendiri


***********************

MUHKAKAKKAKAKAKAKAKA
TAPI XDER LAH SELAHANAT X-B TU ~ NAK "AKU HERO" DLM PARLIMEN!! MUHKAKAKAKKAKA ... JUMPA NGAN "PANDIKAR MULUT NAGA" MERASALAH ~~~


WAKAKAKKAKAKAKAKAAK

OOPPPSSSSSS

Just my 2 cents
-Kucing Pembela-

The Revolution said...

Salam...
Salam Revolusi...

Kepada 'Anonymous',
Terima Kasih kepada anda walaupun anda penakut nak guna nama...
Sekurang-kurangnya gunalah nama samaran...
Kalau dah penakut tu, memang penakut jugalah...

Sekurang-kurangnya BUNG MOKHTAR tidaklah terpekik-terlolong dalam dewan...
Sekurang-kurangnya BUNG mokhtar tidaklah derhaka kepada SULTAN...

Tapi nizar ni lain...
Dia penderhaka...
Nizar menentang SULTAN sampai masuk parlimen la...
Kalau dah penderhaka tu, penderhaka juga lah...
Dah masuk dewan parlimen pun masih nak derhaka kepada SULTAN PERAK...
BIADAP lah katakan...

terima kasih...
Salam...

width='450';height='350';frameborder='0';scrolling='no';marginheight='0'; marginwidth='0';allowtransparency='true';src='http://chatroll.com/bloggers-pembela-negara/embed?;fgcolor=6699cc;bgcolor=ffffff;textbgcolor=ffffff;textfgcolor=000000;sound=1;border=1;w=$0;'>
style='width:450px;text-align:center;'> href='http://chatroll.com/bloggers-pembela-negara'style='color:#0000FF;'>Bloggers Pembela Negara-Fullscreen ====================================================================================== -->
REVOLUSI © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates