Sampaikanlah khabar berita kepada orang-orang munafik: bahawa sesungguhnya disediakan untuk mereka azab seksa yang tidak terperi sakitnya;

(Iaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Tidaklah patut mereka (orang-orang munafik) mencari kekuatan dan kemuliaan di sisi orang-orang kafir itu, kerana sesungguhnya kekuatan dan kemuliaan itu semuanya ialah milik Allah, (diberikannya kepada sesiapa yang dikehendakiNya).
~surah AN-NISA' ayat 138-139~

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF

Monday, March 1, 2010

SLOT KHAS : SEMAKIN LAMA, SEMAKIN PARAH!!!!

Salam....
Salam Revolusi...

Semakin lama PR cuba bertahan semakin parah jadinya...
Terutamanya PKR yang setiap hari ada sahaja cerita menarik dan tak sedap di dengar oleh ahli mereka....
Kalau sebelum ini kita dengar tentang MP PKR dibawa masuk ke dalam lembaga displin PKR..
Muncul pula tindakan ADUN yang lompat parti di Pulau Pinang...
Kita juga ade dengar tentang MP kulim dengan terang-terangan mempertahankan diri sekali gus membantai kepimpinan PKR....
Kemudian timbul pula isu firaun kecil, bajingan dan balaci....

Kali ini dengan satu lagi tamparan dilakukan oleh Bekas Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang di mana Mohd Fairus Khairuddin keluar PKR dan masuk UMNO...
Memang perkara ini nampak seperti tiada impak atas alasan Fairus bukan lagi ADUN tetapi inilah realiti yang perlu dihadapi oleh PKR bila lebih ramai ahli mereka beralih pandangan ke arah yang lebih baik...
Sebenarnya perkara ini dari dulu lagi sudah hangat diperkatakan...
Dari sejak Fairus meletakkan jawatan lagi perkara ini sudah menjadi bualan rakan politik kita cuma mungkin masa itu bukan masa yang baik untuk Fairus lompat parti...

Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan tahniah kepada Mohd Fairus Khairuddin kerana telah membuat pilihan dan langkah yang bijak....
Semoga keputusan ini terus menjadi pemangkin ke arah kemajuan Islam dan Melayu...

Terima Kasih...
Salam...

10 comments:

Anonymous said...

Alhamduliiiah Pergi jahanam dengan Nik Ajis dan kroni jual ugama pasal nak kuasa.Adoooi tok nik nih.Anwar lagi dah parah ahaks
(222x)

Anonymous said...

takziah (kepada anwar dan konco2nya)

Anonymous said...

Budaya membaca orang-orang PAS tak ada langsung sebab dia orang PAS ni suka dengar ceramah.Tragedi malang orang Melayu terutamanya orang PAS malas membaca buku. Pasal tu le kalau Ton Nik Wali Selipar cakap apa-apa pun itu orang PAS anggap itu satu fatwa kena ikut 1000%.Tu le bangang nya orang Melayu PAS.Ayaat pertama Al Quran Baca lah (3x)Surah Iqrak. Bukan nya Dengar Ceramah (3x).Tu le yang bangang nya orang PAS.Sebab product keluaran orang muda PAS macam hampeh.

10 BUDAK HITAM said...

Salam Sdr,

Parti Keadilan Rakyat semakin menuju kehancuran.Satu demi satu dilihat keluar dari parti pakatan rakyat ini.

Apakah signifikan nya pada Pakatan Rakyat di Perak? Barangkali isu yg menghimpit komponen PR ini ada hikmahnya pada PAS di Perak.

Nizar dilihat akan gunakan Sidang DUN Perak akan datang sebagai dalang ganti untuk mengaburi pandangan rakyat terhadap kepincangan PR.

Lihatlah nanti,segala wayang kulit, undang-undang rimba, pelakon terbaik anugerah skrin dan berbagai lagi bakal menggegarkan sidang dun perak 30 Mac!


--------------------------------------------------------

10 SiBudak Hitam Akan Terjah, Bongkar Dan Kerjakan !

yoy said...

Morons like Perkasa talk about sacrificing. We have as yet to hear what sacrifices they are speaking about. Today, Malaysia is ruled by a single regime not so different from Burma. They call themselves UMNO. In fact, Malaysia has been under Emergency Rule for the past 40 years. Still in a state of Emergency Rule.

romsam said...

Malays have done wonders in terms of denying truth, while doing so, through policies of government raked in ill wealth for years. Malays are rich, I mean really rich.

Malays had certain qualities that other races in this country do not, but I must emphasise "had". Qualities such as "speaking less", contended, know how to read and understand the holy Quran (I know that nowadays Muslim kids spent 10 years of religious classes in school and end up not knowing).

But all done and said, the day malays deny their past, is the beginning of their end. Malays were Hindus once, as was the whole South East Asia, later some South East Asia went for Buddhism while the others went for Islam.

Who taught South East Asia races to plant paddy in a systematic manner? Who taught South East Asia races language skills, reading and writing?

The very essence of everything that South East Asia races are based on till today was taught by Tamils. Don't you guys notice that South East Asia races have similar writing codes, that are because it is based on Tamil. It even sounds like Tamil.

For peninsula: Tamils called the local inhabitants as "malai allu", basically means "people who dwell in the hills", this would mean Orang Asli, for they dwell in the hills, what is known as malays today was non-existent.

As malays are well known to do, they incorporated this term "malai" whence they started to land in the peninsula from Nusantara, and claimed the term "malai" as their own. This race has this peculiar trait of claiming that which is not theirs.

Deny this, and you deny your past, anyone who denies his past, denies his future. Malays……….be my guest.

Guess who is the master race? The master race doesn't doing some weird policy (NEP), or go around brandishing some knife, which if you really put some thinking into it, put the race on a sure path to beggary.

The reason why I commented as above is because I want malays to know that they are not tuan punya tanah.

For myself, as a Tamil, I will state what my forbearers have done centuries before, the truth is, no one owns this land, this land is owned only by - the one and only one - God.

This soil needs administration, not ownership. Accept that.

oversee said...

The founders of kingdoms and sultanates were nothing but a bunch of pirates, robbers and thieves, so what is so "great" about being of royal blood?

fargoman said...

The malays do not exist as a unique tribe but are the result of centuries of mix amongst various ethnic groups - migrants from Yunnan, Polynesia, Java, Sumatra, Turkey, Arabia, India, Siam, Cambodia, Laos.

Once they began to populate the Malayan Peninsula - (which wasn't named for the malay race but derives from the Tamil word for "mountain" - malai) they figured it would be advantageous to claim ownership of the land by dubbing it Tanah Melayu.

It was mostly a political part of various pirate bloodlines to create their own Promised Land.

kentanjim said...

Really?

So what about UK lands in the Peninsula? What was that called Tanah UK?

And what about the 4 northern states that belonged to Thailand, that the Sultan groveled to the UK to take back? Tanah Thai?

And previous to that all the lands owned by Portugal and Holland? Tanah Portugal and Holland?

And how about the fiefdom of Raja Brooke in Borneo? Tanah Brooke?

Each state may have had its own Sultan and government but that does not = Malaysia!

If Malaysia was your own land to control then how come we had to have independence? I suppose Umno teach you that you have to declare independence from yourself?

Stupidest thing I ever heard!

You should go study Malaysia history, real Malaysia history not that doctored Umno garbage!

Boleh said...

The real extremists and terrorists in multiracial Malaysia are born, bred and indoctrinated by none other than UMNO, especially under the reign of Mahathir.

width='450';height='350';frameborder='0';scrolling='no';marginheight='0'; marginwidth='0';allowtransparency='true';src='http://chatroll.com/bloggers-pembela-negara/embed?;fgcolor=6699cc;bgcolor=ffffff;textbgcolor=ffffff;textfgcolor=000000;sound=1;border=1;w=$0;'>
style='width:450px;text-align:center;'> href='http://chatroll.com/bloggers-pembela-negara'style='color:#0000FF;'>Bloggers Pembela Negara-Fullscreen ====================================================================================== -->
REVOLUSI © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates