Sampaikanlah khabar berita kepada orang-orang munafik: bahawa sesungguhnya disediakan untuk mereka azab seksa yang tidak terperi sakitnya;

(Iaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Tidaklah patut mereka (orang-orang munafik) mencari kekuatan dan kemuliaan di sisi orang-orang kafir itu, kerana sesungguhnya kekuatan dan kemuliaan itu semuanya ialah milik Allah, (diberikannya kepada sesiapa yang dikehendakiNya).
~surah AN-NISA' ayat 138-139~

TRANSLATOR

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
by : BTF

Sunday, July 15, 2012

REVO KEMBALI SETELAH LAMA MENYEPI !!

salam..
salam REVOLUSI !!

Sudah lama rasa nya REVO meninggalkan blog ini tanpa sebarang artikel atau post baru.. Hari ini, REVO kembali menjalankan tugas yang dah lama REVO tinggalkan..

Isu politik negara semakin lama semakin panas.. Dengan hari2 yang semakin dekat dengan PRU 13 ini, REVO terpanggail untuk menjalankan tugas kembali seperti dulu..

Kepada seluruh pembaca blog REVO ini, REVO mohon maaf atas kesunyian terhadap blog REVO ini..

Kepada seluruh rakan setugas, blogger-blogger terutamanya Rakan Bloggers Pembela Negara (BPN), REVO mohon maaf kerana menyepi seketika.. Bukan REVO meninggalkan perjuangan kita, tetapi berehat seketika.. Kini REVO kembali memperjuangkan perjuangan yang sentiasa dihati.. tidak sedikit pun berganjak..

AGAMAKU, BANGSAKU dan NEGARAKU !! Perjuanganku..

REVO terus menolak mereka yang MEMPERALAT agamaku !!
REVO terus menolak PEGKHIANAT, PEMBELOT bangsaku !!
REVO terus menolak PEMUSNAH, PARASIT-PARASIT negaraku !!

2 comments:

Kump. Adik2 Keluar UMNO said...

~Zaman Peralihan - Kami Tak KEBULUR dengan Jawatan dalam UMNO ~
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196


5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1


~Perhimpunan Agung UMNO - Pemuda Dan Puteri UMNO Menyalak Macam Anjing Gila ~
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196


5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1


~Semua Rakyat Malaysia Belum Tahu - Pemimpin2 UMNO Terengganu Terbodoh Sejak Merdeka ~
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=196#196


5 ~ http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1


p/s: Ubahsuai (copy&paste) dari 'Abang Sayang'

Mizzi said...

1. Zaman skang ni bkn org x kebulur jawatan dalam UMNO yg keluar..

tp ayat yang lebih tepat adalah,
Keluar UMNO bila sudah tak ada tempat utk korg dalam UMNO.. Dah tak ada kuasa.. so lari la ke parti len..
Org yang tidak ada ketetapan diri dan berpaling ini mmg tidak layak diberi tempat kat mana2 pun.. even dlm pembangkang pun korg xde tempat..
Hanya org yang buta xbleh melihat kelemahan korg saja yang terima korg..

2. Biar kita menyalak menyebut tentang kepentingan agama, bangsa, dan negara kita..

Jangan kita menyalak hanya untuk mendapat kerusi PM di Putrajaya.. Jagan kita menyalak untuk kepentingan sesebuah puak taksub kuasa sahaja..

Jangan kita menyalak antara satu sama lain atas sebab perbezaan ideologi..

Biar kita menyalak mempertahankan agama kita.. ini org lain menyalak mempermainkan agama kita, mempermainkan ayat2 suci agama kita , tapi kita berdiam bisu seribu batu kerana duduk bawah satu parti.. Terpaksa diam untuk dapat kan kuasa..

Biar kita menyalak bila org memperendahkan martabat bangsa kita.. biar kita menyalak bila org lain mempertikai hak kita..
Jangan kita membisu bila bangsa lain mempertikaian hak bangsa kita hanya kerana tamak kan kuasa dan kepentingan peribadi serta cita-cita hendak ke putrajaya.. haha

3. Yang paling jelas hari ini Rakyat Malaysia sudah nampak kebodohan dan penipuan yang dibuat oleh puak taksub kuasa ini.. Rakyat sudah mula nampak kepura-puraan antara pemimpin kamu.. Rakayt sudah mula nampak kamu meletakkan kepentingan peribadi dari kepentingan rakyat..
Rakyat sudah mula jelas dan nampak serta sedar akan masalah moral golongan kamu.. Semakin hari semakin terserlah.. Tahniah..

Btw thanx sbb komen kat blog ni.. semoga Allah memberkati dan memperi petunjuk kepada anda sekalian.. Amin

width='450';height='350';frameborder='0';scrolling='no';marginheight='0'; marginwidth='0';allowtransparency='true';src='http://chatroll.com/bloggers-pembela-negara/embed?;fgcolor=6699cc;bgcolor=ffffff;textbgcolor=ffffff;textfgcolor=000000;sound=1;border=1;w=$0;'>
style='width:450px;text-align:center;'> href='http://chatroll.com/bloggers-pembela-negara'style='color:#0000FF;'>Bloggers Pembela Negara-Fullscreen ====================================================================================== -->
REVOLUSI © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute
This template is brought to you by : allblogtools.com Blogger Templates